Testimoni Meal Shakes : Anak Jarang Selsema, Batuk Dan Demam



Testimoni Meal Shakes : Anak Jarang Selsema, Batuk Dan Demam

Testimoni Meal Shakes : Anak Jarang Selsema, Batuk Dan Demam


Kak Shima kongsikan kegembiraan seorang ibu bila anaknya jarang jatuh sakit. Alhamdulillah.

" Salam semua. rasa belum terlambat untuk saya kongsi bersama anda semua. Hari ini saya nak kongsikan tentang Meal Shakes. Alhamdulillah, setelah sebulan menggunakan Meal Shakes , anak saya jarang dijangkiti selsema, batuk dan demam. Sebelum ini, boleh kata setiap bulan anak saya akan sakit , setiap kali pergi check-up, mesti nurse akan kata anak saya antibodi tak kuat. Sebenarnya , Meal Shakes adalah produk ke 4 yang saya cuba untuk anak saya. Sebelum ini macam-macam sudah guna tapi tak jalan. Tapi setelah diperkenalkan oleh Farah , saya nekad untuk mencuba dan sekarang hasilnya memang amat memuaskan hati. Meal Shakes memang terbaik. Cubalah bagi yang belum mencuba. Tak rugi anda mencuba untuk kesihatan anak anda ".

- Pengakuan ikhlas dari Puan Ek -




Testimoni Meal Shakes : Anak Jarang Selsema, Batuk Dan Demam

Promosi Selamat Berpuasa


Berita baik untuk semua. Shaklee mengadakan Promosi Selamat Berpuasa. 
Beli 2 Meal Shakes dapat diskaun 10% bermula dari 15 April - 30 April 2019



Berminat nak tahu lebih lanjut mengenai Meal Shakes , boleh klik gambar di bawah untuk berwasap dengan Kak Shima :)








Post a Comment

0 Comments